mamsen & guttaboys Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Her sitter jeg og tar tiden, har vært meget plaget med kynnere i flere måneden. men nå i det siste døynet har de økt på litt. måtte stå opp igjen i sta for å se om ting forander seg. kvalm og ekkel, rett og slett kuren (som vi sier i trønderlag:) ) men dette er sikkert bare lureri dette også, har bestemt meg for å drøye det i det lengste før jeg ringer føden, har en time kjøring til sykehuset så gidder ikke og dra på flere "bom-turer" ellers så er det ingen tegn på at en fødsel er i anmarsj, ikke noe slim, ikke noe blodspor og ikke noe tegn til at vannet går. bare disse vanvitige vonde murringene og takene i ryggen og i magen (helst i nedre del) så vi får se hva natten bringer da..... får krysse fingrene på at ting faktisk skjer i natt da, er 38 uker i morgen, så om lillemann vil komme nå, så er det HEEEELT greit for oss:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er våken.. Jeg sitter også og følger med på kynnerene mine her.. er nokså uregelmessige men får jo ikke sove.. begynner å bli passe lei, så det minste tegn på at noe er på gang hadde vært fint...
mamsen & guttaboys Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 jeg har hatt regelmmessige kynnere flere ganger og trodd ting har skjedd før, men neida...... men de begynner og ta seg litt mer opp i smerte og ubehag, så det er låv og krysse fingrene ja:) tenkte jeg måtte bare ståopp, så jeg ikke vekket sambo av all offingen og snuingen min...hehe......
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Får jo håpe at det kanskje skjer ting med deg da, her skjer det jo absolutt ingenting... ikke blir de noe vondere heller.. Off litt rart å håpe på at noe skal bli vondere liksom.. Slimproppen min gikk for ca to uker siden, og siden da har jeg vært sikker på at den lille skal komme hver dag. blir like skuffet hver morgen jeg våkner og det ikke har skjedd noe.. hehe Min samboer sover så tungt han at han merker ingenting, så når jeg gikk ut av sengen idag knuffet jeg litt ekstra til ham slik at han også skulle våkne litt.. "letter litt på frustrasjonen"
mamsen & guttaboys Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 hehehe hadde lyst til det jeg også men han har ligget med influensa en uke nå så jeg hadde ikke samvittighet til det..... hehehe.... var hos kontroll til jm i dag, og da kunne hun si at lillemann ikke har gått ned i bekkenet og festet seg ennå....(frustrasjon) så det skjer sikkert ingenting mer enn bare vanlige kynnere..... blææææ..... er førstegangs fødene så jeg har jo ikke peiling på hvordan ting skal bli,men jeg regner med at jeg kjenner at NÅ MÅ VI DRA!!!! hehehe
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hehe ja de fortjener jo litt sympati de også av og til.. Han har ikke festet seg her heller, er andremann med meg og de sier at det er ikke alltid de fester seg før rett før fødsel, skal på kontroll igjen nå på fredag så det kan bli spennende å se om det har skjedd noe til da.. Jordmor trodde egentlig at jeg kom til å få før den tid, men det virker som hun rett og slett tar feil.. men får krysse fingrene.. jeg har faktisk glemt alt som skjedde med førstemann så jeg sitter her nesten totalt uvitende om hva som skjer, men regner med at jeg skjønner det når det skjer, selv om det hadde vært fint med noen små hint på forhånd.. Nå har kynnerne helt gitt seg seg her, eneste aktivitet er lillemann som hikker, kjennes ut som hele meg hopper med.. så da må man vel nesten prøve å få sove litt da, og kanskje håpe en våkner av noen skikkelig vonde rier.. så nå skal jeg krype inntil samboern min å få han til å syns skikkelig synd på meg, for da sovner jeg med en gang hehe.. du får ha lykke til i natten da, og håpe det bare øker på så det blir føden og ikke sengen på deg i natt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå