Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Eiesyk blitt du også ser jeg? *glise* Og forresten, vi har visst flere felles kjente vi!
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ja, hehe, jeg saa det! De felles kjente vi har, som ikke er de "herfra", er noen jeg har vaert i Spania med, saa jeg kan nok skylde litt paa dem siden jeg er her enda.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Er du fra samme sted som tillab, Balooa? Ble litt nysgjerrig på om jeg kanskje vet hvem du er, siden jeg og er derfra;)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Bare nesten Fumlis;) Aha, det er Spania som er fellesnevneren ja. En av de er forresten også her inne! Men ikke pga eget barn... (stebarn)
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Veit hvem du mener, men hva er nicket? Fumlis, er du fra elvebyen? Jeg er fra litt lengre oppi "skauen" :-D
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hun har byttet men nå mener jeg det skal være lillekrokodille... Men det er litt sånn på "the downlow" at hun er her da;)
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Uuh, det nicket har jeg sett för. Veit du om det er gutt eller jente du faar?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Det blir ei lita jente til:) (JIPPI!!, sparte MYE penger der:p Hihi...)
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Hva skal hun hete da? Gutter kan ogsaa bruke rosa visstnok. Alle tror at Adriana er gutt fordi hun ikke har hull i öra, og siden det ikke finnes jenter paa mer en tre dager gamle som ikke har hull i öra saa er hun gutt, selv med kjole og rosa jakke. Fy faen jeg har vondt i haandledda!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Hun skal hete Eira:) Spanjoler er rare dyr. Embla er helt klart også gutt forresten, etter de kriteriene. Og kommer til å være det i mange år fremover:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå