Gå til innhold

Lei


Delirium

Anbefalte innlegg

Fordi jeg føder faktisk ikke i det heletatt. Jeg ser ingen baby?! Jeg sitter bare her og er diger. DIGER.. Og jeg har tanker om drap på alle som har fortalt meg at det å gå over termindatoen ikke er noe å fokusere på og at ting skjer når det skjer...Samtidig som jeg har like lyst til å kvele de som maser om at jeg ikke har fått enda og spør om jeg ikke snart sprekker. Jeg ikke interessert i å være gravid mer..det har sluttet å være koselig nå. Dumme baby.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter meg til deg....Ikke akkurat motiverende å stå opp lenger nei. Kjenner etter hele tiden om det er noe, men nok et tv program får jeg sett ferdig. Vet jo at babyen skal ut en gang, men ikke akkurat morsomt når man vet han vokser for hver dag og det blir vanskeligere og vanskeligere å føde etter hvert som fødselsvekten øker. 10 dager over termin jeg, blir vel satt i gang til slutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så innmari med deg! Har det helt likt... Termin var for 5 dager siden og det er ingen antydning til at noe som helst er i gang.... Er lei av å være så diger og sliten, og vil helst ha tilbake kroppen min nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tross av at jeg ikke ønsker noen andre å måtte gå over termindato er det litt fint at jeg ikke er alene om det..som også ser på klokka og hele tiden kjenner etter om det kanskje skjer noe. Det der med at babyen bare blir større og større er vel det som tynger mest syntes jeg...jeg hadde estimert fødtselsvekt på 4300g ved termin..så går jeg noe særlig lenger blir det ikke noe baby, men et ferdig barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...