Linda-Kristin=) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 sluttet dere å gi flaske på natta når babyen fikk tenner? han fikk sine to første i dag, og har jo lest at man skal slutte med nattmat når tennene har kommet og heller gi vann... han bruker vanligvis ikke å våkne om natta, men kanskje en gang i uka våkner han rundt klokka 3 og det eneste han vil ha er melk, da sovner han med en gang etterpå! prøvde å gi han vann nå, men han drakk bare en halv dl og ble kjempesint fordi han ikke fikk melk, så jeg lagde til han og han drakk 3 dl, så han var jo tydeligvis sulten! han er 6 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå