Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke purelan her nå, er det kanskje noe jeg har liggende hjemme som kan hjelpe litt over natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve med aloe vera kanskje? Før neste amming så prøv å få igang utdrivningen før du tilbyr brystet.....da trenger han ikke suge så hardt. Gjør vondt ja. Husker enda godt at eldste sprakk vorta. Trodde de første ordene hennes skulle bli "Fy faen så jævlig vondt"....

Skrevet

Hvis du har annen salve så kan du bruke det, men da må du vase brystvorten før ammingen. Prøv å sitt ei stund med puppene i friluft...det hjelper på...fælt å være sår...sleit noe jævlig med det selv.. :-( lanolinsalver var gull...det og albueskjell

Skrevet

press ut litt morsmelk på slike bomulspadder og sitt med de på i 10 min også lufttørker du etterpå :) hjalp ganske greit for meg hvertfall..

Enes brystvorten min var så sår at jeg silblødde bare jeg tok på meg bh`n :-S men morsmelk er et vidundermiddel :)

Skrevet

Føler med deg! Det er helt forjævlig å være så sår! Bruk ammeskjold hvis du har eller få mannen din til å kjøpe det til deg. Det hjelper til brystvortene blir herdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...