Twins i magen <3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Fikk beskjed fra hs om å ta pause ca hver halvtime på lengre turer.
mæjah Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 ok takk. mener det er 20 min når de er nyfødt.
mæjah Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 vi skal i bursdag i morgen, 1 time å kjøre.
lille Nellik Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Da gutten vår var 3 uker dro vi til Kr.sand. Fysioterapeuten anbefalte å kjøre så lenge han sov og ta pauser når han våknet og var misfornøyd. De tar visst ikke skade av en langtur av og til! Min erfaring er at der er best å ha god tid og kose seg underveis!
Gnisten Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har hørt max 2 timer... Litt forskjell da fra en halv time... Har skjelden latt han sitte i stolen så lenge, men blir ofte bortimot 1 1/2 time om gangen.
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Vi bor ca. 1,5time fra sykehuset, å når vi dro hjem etter fødselen så kjørte vi i ett. Spurte på sykehuset før vi dro, å de sa at det gikk bare greit. Så lenge han sov og ikke viste noen tegn på at han var missfornøyd. Babyer er veldig flink til å si ifra visst de er missfornøyd med noe
BellaSofia Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Så lenge de sover er det ikke noen grunn til å ta pause. Tror nok man godt kan kjøre en time i strekk. Vi kjørte 3 1/2 uten problemer når hun var lita. Det viktige er at de får variert stillingen når du kommer fram. Ligge istedet for å sitte på fanget etc. Og husk at bilstoler er forskjellige og da. Vi har en hvor hun ligger ganske godt. Og så er det jo forskjell på å kjøre mange timer hver dag og en gang i blant også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå