Grorüd.. Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 man har GK og VKI allmennfag? Som VKII liksom?
Mor&barn Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 da tror jeg man må ha vk2, for du har jo allerede endel norsk og trenger derfor ikke ti timer norsk i uken som det er på påbygging
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 vet ikke, men vet at det blir en del nye regler som skal gjøre det vanskligere og ta opp igjen fag. (som min søster er meget sint for fordi hun har prestert og få 2 i ca alle fag selv om vi betaler en liten formue for at hun skal få gode karakterer lett)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 selv om du ikke har voksen rett så kan du jo prøve og søke på VG voksenopplæring. det gjorde jeg og kom inn. herlig og slippe alt bråket fra alle de som egentlig ikke vil være der
Grorüd.. Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar.. Prøvd og kontakte skolen, men rådgiver er visst på ferie.. Trodde de skulle holde seg på skolen midt i søkeperioden, hehe... Men har sendt mail til utdannings"ett eller annet" i fylkeskommunen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå