grå :) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 etter å ha sumfart tre forskjellige forumer etter noe liv så tror jeg at jeg bare ruller inn årene og går opp og laller. ka jo være greit å klare stå opp i morgen tidlig også. er ikke det spor trøtt så dette kan bli interessant. god natt alle sammen. kos dere
2smågull Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 natti natt! skal ta kvelden her snart også! blir en laang dag i morra føler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå