frøydis m/ 4 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 så nå sitter jeg her og dibber med en hånd og lille venn bruker meg som smokk. Han sovner søtt ved puppen og våkner nokså kjapt når jeg legger han ned. Ja,ja så kan jo mor føle seg nyttig og uunværlig. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Så deilig med slike kosestunder:-) Husker godt at lille rosa også var nær meg, like greit å ha henne inntil meg, som at hun lå i kurven sin:-) En herlig tid! Nå er hun større og vi koser oss ennå, om enn ikke med puppen:-) Hun er en liten kosegris som elsker å kose med alle i familien sin og den er ganske stor altså:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 De er heldige disse små attpåklattene våre som har store familier som kan kose med dem. Her har vi både store søsken og store søskenbarn som delvis bor hos oss,- og alle har tid og rom for en liten skatt som trenger trøst, kos og omsorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå