Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Sikkert et veldig teit spørsmål fra meg nå...men er det lett og skille strekkmerker fra blodårer?? Har fått så mange tydelig blodårer både på mage og pupper, men ingen stekkmerker tror jeg...eller er det kanskje det jeg har fått? Har jo sett strekkmerker på andre før, men ikke før etter fødselen da magen er borte...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Du ser fort om du har strekkmerker:-) Blodårene mine også ble mye mere synelig under graviditeten,
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Ingen spørsmål er teite.... ) Men du ser godt forskjell på blodårer og strekkmerker.... jeg har også fått flere synlige blodårer på magen.... og har også en del strekkmerker... å ser god forskjell der ja...... ) strekkmerker, er veldig tydlige og mørke, mens blodårene er mindre tydlige å lyseblå som blodårer skal være ) Håper det hjalp.... )
Første Vidunder Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Er det ikke slik at når det er strekkmerker kan det se ut som brannsår på en måte? Altså ikke sånn rødlig og såraktig, men mer sånn glinsende mørke merker. Som et brannsår du har hatt en stund, og blitt leget. Off dette var vanskelig å forklare.... Noen som forstår dette og er enig?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Mine små strekkmerker er røde, som et brannsår liksom! Blodårene er mer blå. Du ser at huden er strekt der du får strekkmerker, så om du får det så ser du forskjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå