ScaryMama Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Hvis jeg ikke ser at du har svart på innlegg, så regner jeg med at du ikke er her;) Anyway, jeg skylder deg 100kr og et kakefat, treffes snart?
grå :) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 hehe tilla flytta inn i dibveien 6 etter jeg flytta lengre ned i gata hun denne sida er avhengighetsskapende når man kjeder seg:) og jeg kjeder meg voldsomt og er innom alle tråder snart ... kanskje på tide å logge av.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 100 spenn? Fordi? Og du har ikke drept kakefatet mitt vel? *bekymra*
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hehe, tillab bor her ja;) Jeg fikk jo mye mer fritid når det er noen andre som går tur med 4;)
ScaryMama Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Hadde glemt cash og det var 70% salg på lindex? Kakefatet ditt står her det;) Kaken er det verre med, den er litt drept, oops...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Kaka skulle drepes:) Hver smule:P hihi... Stemmer det! Jeg har sånn derre korttidshukommelse skjønner du, ikke så greit;) Hmmm, nå er vel uken fullbooka tror jeg, men neste uke er ganske åpen! Virken denne mobilsaken din igjen før neste jul eller?
ScaryMama Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Neste uke høres bra ut! Vi kan besøke deg hvis du og Embla har fri en dag?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har fri mandag og fredag, men er jo ferdig kl 14 de andre dagene:) Gubbemann jobber sikkert noen timer som vanlig, så dersom ikke man el fred passer så er det etter 1430 de andre dagene. Da er jo Embla hentet (ca) også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå