Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det om et øyeblikk 4 dager over termin.

Prøver å overbevise meg selv at jeg har god tid...

Men i dette øyeblikk kjenner jeg at jeg også er lei lei lei...

Vil gjerne føde før helga, så hvis noen kan hjelpe meg,

så blir jeg meget takknemlig!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hokos pokos filliokos.... hehe :o) håper det hjelper..... :o)

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg... kan ikje være mye gøy å gå på overtid.... ikje noe jeg har opplevd ennå, men kan bli min tur også....

Ønsker deg iallefall Lykke Til :o)

Skrevet

Uff!! Da er jeg ikke alene!!! Er 11 (!!!) dager over jeg... og jeg har allerede fått symptomer på at jeg begynner å bli gal!! *ler*

Blåser fødestøv på deg jeg!

Håper det skjer noe med oss begge snart!

:o)

Skrevet

Lompa75 og Katrine:

Dere får babyene deres løpet av uka og helga=o)

Prøver å sende dere masse fødestøv nå......(si i fra hvis det virker da=o) )

Jeg håper dere snart får de etterlengtende barna deres...=o)

Skrevet

det er bare å hoppe til køys og holde på så mye du orker,hver dag,eller helst flere ganger daglig hele uka til helgen kommer,det kan faktisk hjelpe,funka her flere ganger ,stoffet i sæden modner livmorhalsen og er med på å sette i gang fødsel,ellers er det bare å vente...........trøst deg med at for hver dag som går er du en dag lenger.goood luck........

Skrevet

TRYLL, TRYLL, TRYLL, TRYLL!!!!! Masse tryllestøv sendt din vei!

Skrevet

tror bebisene deres er litt sjenerte og ikke skjønner helt hvilke flotte mammar og pappar de får bare de kommer ut.....men de trenger litt tid,til å ta mot til seg og møte dere.

Skrevet

Sender deg litt fødestøv jeg Lompa ;o)

Har du prøvd den der fødepizzaen??

Masse lykke til. Håper du får bebisen din snart :)

Skrevet

Lompa,har det enda ikke skjedd no? Hehe! Har ikke du vært her i en evighet snart? Hihi! Litt fødestøv fra meg.. :)

Skrevet

Hei.

Brystsvømming hjelper babyen i gang!

Hvis du orker og har muligheten, så prøv å ta en svømmetur. Det skal jeg nå. Termin i dag. Har svømt mye den siste uka etter råd fra jordmor, og hun kjente at det har hjulpet hodet lenger ned. At det er fare for infeksjon i offentlige basseng er ikke riktig, og er kun noe som er funnet opp av hysteriske gravide. Fosteret ligger veldig godt beskyttet. Men hvis vannet er gått, skal du ikke gå. Etter fødset må du vente til sår og sting har grodd, ellers er svømming kjempebra!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...