pablo Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hun er snart 3 mnd sovner helt fint på fanget men vokner etter 10 min etter vi har lagt henne i egen seng...må jo sam sove om natten.Liker det ikke...
selma07 og engel Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Prøv å lag et lut rede til henne i sengen. Feks ei dyne hun kan ligge på. Pass på at det ikke blir for mykt. Bruk sokker dersom det ikke er på nattdrakten. Selma slutta med å våkne etter kort tid i egen seng etter at hun ble varm og trygg nok i sengen sin!
pablo Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei, har faktisk laget rede...men ser ikke ut til å hjelpe.Lå henne ned i vognen for ca 20 min siden. Ser ut til å funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå