Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart 3 mnd sovner helt fint på fanget men vokner etter 10 min etter vi har lagt henne i egen seng...må jo sam sove om natten.Liker det ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å lag et lut rede til henne i sengen. Feks ei dyne hun kan ligge på. Pass på at det ikke blir for mykt. Bruk sokker dersom det ikke er på nattdrakten. Selma slutta med å våkne etter kort tid i egen seng etter at hun ble varm og trygg nok i sengen sin!

Skrevet

Hei, har faktisk laget rede...men ser ikke ut til å hjelpe.Lå henne ned i vognen for ca 20 min siden. Ser ut til å funke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...