snuppedulla Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er det noe spesielt som kan forårsake SA?? er det noe jeg skal gjøre/ikke gjøre eller bare skjer det av deg selv? :S er litt redd for dette!! er bare 4+5 idag
babysjuk82 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 En sa skjer uansett når d er en feil m barnet.ingenting vi kan gjøre me d. Enast man må ikke drive helt maraton,bla og løfte veldi tunge ting.
babysjuk82 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 En sa sjyldes som regel at det er noe feil,barne har ikke komt t og levd opp. Trur ikke du har grunn t og bekrymre deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå