~Ingeborg~ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er sur på den teite mannen min.. han reiste på mandag for å jobbe i molde en liten uke.. kommer hjem natt til lørdag. Og når lørdag kommer, kommer han til å sove bort hele dagen, og når kvelden kommer, reiser han til en kamerat, og da kommer han ikke hjem før sent.. kanskje i 3-4tiden.. og det resulterer i at han kommer til å sove hele søndagen bort.. Når skal han liksom være med meg og snuppa da!!?? ÅÅÅÅ teite teite mannen min.. vi savner han sånn. Vi vil ha han for oss selv;)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Han vil tydeligvis også ha seg for seg selv, om det er prioriteringa hans.
~Ingeborg~ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 og nå blir jeg bombadert med meldinger.. der det står at eg er "shitty kjærest" siden jeg/vi vil ha han hjemme i helgen. En dag legger han nok merke til hva han har gått glipp av;)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 For en kødd. Og sove så mye er strengt tatt ikke nødvendig, det er en prioritering.
~Ingeborg~ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 og der gråter eg.. hulk hulk!! hehe;) Sparer heller tårene til noe som er trist.. detter er bare frustrerende;)
~Ingeborg~ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 hehe.. takk for støtte:) Glad for at eg skrev ned frustrasjonen her i steden for å sende terrormeldinger tilbake..en liten stein kan fort bli et ras. Føler meg bedre nå Trengte bare å få det ut:)
~Ingeborg~ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Supert! Tror eg kommer til å benytte meg av denne siden. Kommer nok til å slippe unna med mange unødvenige konflikter. Har en dum egenskap med å overdramatisere ting og tang:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 han er tydeligvis MINDRE interssert - for å si det sånn.... regner deg for å være morra si - så og si - sånn sammenlignet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå