Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sur på den teite mannen min.. han reiste på mandag for å jobbe i molde en liten uke.. kommer hjem natt til lørdag. Og når lørdag kommer, kommer han til å sove bort hele dagen, og når kvelden kommer, reiser han til en kamerat, og da kommer han ikke hjem før sent.. kanskje i 3-4tiden.. og det resulterer i at han kommer til å sove hele søndagen bort..

Når skal han liksom være med meg og snuppa da!!?? ÅÅÅÅ teite teite mannen min.. vi savner han sånn. Vi vil ha han for oss selv;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil tydeligvis også ha seg for seg selv, om det er prioriteringa hans.

Skrevet

og nå blir jeg bombadert med meldinger.. der det står at eg er "shitty kjærest" siden jeg/vi vil ha han hjemme i helgen. En dag legger han nok merke til hva han har gått glipp av;)

Skrevet

Begynd å grin da for svarte faen!

Skrevet

For en kødd. Og sove så mye er strengt tatt ikke nødvendig, det er en prioritering.

Skrevet

og der gråter eg.. hulk hulk!!

hehe;)

Sparer heller tårene til noe som er trist.. detter er bare frustrerende;)

Skrevet

hehe.. takk for støtte:) Glad for at eg skrev ned frustrasjonen her i steden for å sende terrormeldinger tilbake..en liten stein kan fort bli et ras. Føler meg bedre nå:) Trengte bare å få det ut:)

Skrevet

Supert! Tror eg kommer til å benytte meg av denne siden. Kommer nok til å slippe unna med mange unødvenige konflikter. Har en dum egenskap med å overdramatisere ting og tang:)

Skrevet

han er tydeligvis MINDRE interssert - for å si det sånn.... regner deg for å være morra si - så og si - sånn sammenlignet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...