mai_med_gulljenta! Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Når en oppererer har man rett på taxi hjem da? Å om man skal til noen andre som skal "pleie" en har en rett på taxi dit da?? Hehe litt teite spørsmål men har lært at her kan man spørre om allt muli hihi:)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Nei, en har ikke rett på det. Kommer an på situasjonen og om en hadde hatt krav på ambulanse hjem. Min søster hadde ikke krav på det sist hun var operert, men min bestemor med hoftebudd hadde.
børdi Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 mener du har rett på å få taxi fra sykehuset og hjem da ja.. (utover egenandelen du må betale selvfølgelig) Ang det å ta taxi til noen som skal pleie en, så tror jeg ikke det nei...:-) Men les inne på nav.no - Lykke til med operasjonen
børdi Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Men tror forresten du må ha en eller annen form for ytelse fra trygdekontoret for å få det.. Er ikke sikker på om sykemelding holder... .-)
mai_med_gulljenta! Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 oki takk for svar:) Det er kjæresten min som skal operere kneet, to leddbånd å minisken! stakkars kjekken min om han må sitte lenge på bussen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå