Gå til innhold

Jeg gruer meg sånn :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en sa i uke 10 i desember, og i morgen skal jeg til gyn igjen... Er livende redd for at det skal være noe galt med meg, at vi ikke kan få barn eller noe sånnt. Typisk min flaks det :( Vil jo spørre å grave, men er liksom helt tom for spørsmål å stille, jeg har jo ikke peiling liksom! Er jo ikke derfor jeg skal dit en gang, ble henvist dit før jeg b le gravid pga smerter... Æsj, noen som kan komme på noen spørsmål jeg kan/bør stille? helt tom jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Christiane!

Dette hørest ikke godt ut. Trøsteklem :)

Skal du ha med deg noen til undersøkelsen i morgen? Eller har du noen å snakke med før undersøkelsen? Det kan kanskje være lurt. Og jeg tror det kan være godt å ha noen å snakke med etterpå - enten på tlf eller å treffe en god venninne på cafe f.eks.

Vi får håpe gynekologen er hyggelig og forståelsesfull. Han/hun vet jo hva hun skal undersøke og vil fortelle deg det dersom det er noe galt eller noe å være bekymret for.

Jeg vil råde deg til å fortelle hvordan du har det, hva du er redd for og hvordan du føler deg.

Lykke til!

Skrevet

Takk for trøsteklem :)

Drar alene denne gangen, vi hadde en grusom opplevelse på sykehuset når vi mista, har virkelig ikke lyst til å gå inn dit igjen :( Feilbehandling sist, vet liksom ikke helt hva jeg skal si denne gangen da... Men får bare være ærlig å håpe på det beste... Takk for støtten da, det hjelper virkelig :) Har en veldig go og snill samboer som er en helt fantastisk støtte, men har er jo gutt og skjønner det liksom ikke helt likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...