Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lysgul jakke med vårgrønt belte og ditto hatt med blondekant, samt brudekjole med volang nede og korsettliv/bar rygg/halterneck og strasspynt - ikke dårlig pissa med en skakk en, som man sier hjemme hos meg? Nå er puppedamer kledd i nye antrekk for natten og avventer gledesutbrudd hos sin eier i morgen tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er stolt av deg dersom det faktisk er fra oppskriftene fra helvete som jeg så på i går.

Fikk jo vondt i øya jo;)

Flinke Luten!

Skrevet

Droppa oppskriftene, faktisk, og tok det på gefühlen, for ellers måtte jeg konsentrere så sinnsykt og det var ikke aktuelt, på et vis (da kunne jeg jo likegodt gjort det jeg egentlig skulle i dag).Ble så fint, ja!

Skrevet

Oi, på feelingen?!

Mega imponert!

Nå er det bare ca et halvt dusin puppedamer igjen å bekle;)

Skrevet

Jeg burde vært amerikaner, er livredd alle potensiellt synlige pupper!

Også mine egne... Banna bein! *panikk*

Skrevet

Ord for dagen: brudeslør. Noen som sa Designerspirene?

Skrevet

Hehe, det er jo omtrent samme midjemål på dukkene og supermodellene er det ikke?

Flinkers:)

Skrevet

Nemlig - går ikke mye mer tråd til en heklekjole til Kate Moss enn til disse her. Nå har brudepikene fått kjoler, en rosa som er så stroppeløs at den nesten ikke henger på struttepuppene engang og med vanvittig vidt snurrerundtskjørt, og en kjøligelegant smal blå med perler (kjede fra en ungdoms-eks, hehe) nederst. Oh mammy, oh daddy, I am a big old baddy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...