Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har den siste uka hatt veldig vondt i underlivet... Det verker liksom i "hullet"/gangen der babyen en gang skal komme ut.. Som om det presser litt.. Jeg er 15 uker på veg. Er dette normalt? Kjenner det veldig ofte, og kan våkne på nettene av at det er så vondt. Har ingen blødninger... Men blir så bekymret. Det er ikke vondt å tisse, så det kan ikke være urinvegsinfeksjon tror jeg (og det er jo feil "hull" også)... Håper virkelig at dere kan svare meg, har noen av dere liknende smerter????? Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei. Jeg har hatt slike smerter som du beskriver,spesiellt etter sex eller hvis jeg må veldig på do. Så lenge du ikke blør eller lekker tror jeg ikke dette har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Neida, det er ikke noe å være bekumret for. Trykk fordi ting utvikler seg
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Virker ikke som det er vanlig blandt folk her inne i hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 jeg kjenner også dette "trykket" nederst i livmoren når jeg må på do eller hvis jeg har vært i aktivitet som oftest, noen ganger kommer det bare helt av seg selv uten at jeg har gjort noe i det hele tatt, tok dette opp med jordmor og hun sa at det mest sannynlig bare var livmoren som strakk seg litt... men hvis du er veldig beskymret ville jeg ringt til legen min og hørt hva han har å si )
Bomsedeisi Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Helt vanlig, jeg har hatt det slik i begge mine graviditeter. Denne gangen enda mer enn sist, jordmor sier det er normalt og ingenting å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 HI her. Tusen takk for svar! Jeg har det faktisk sånn enten jeg må på do eller ikke, og pga sterk svangerskapskvalme m.m. har jeg ikke hatt sex siden uke 4 (stakkers mannen min), så det kan ikke være noe problem i forbindelse med det...hehe.... Jeg skal til kontroll hos jordmor på fredag, så jeg prøver å vente til da med å gjøre noe med det. Høres jo ut som det er temmelig normalt.. Og jeg vil nødig ringe legen i tide og utide, de har jo en tendens til å stemple oss gravide som overbekymret og litt hypokondriske... :-) Kan ikke forstå det? (hehe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå