Gå til innhold

klrsynten. jeg lurer litt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått to terminer.

Den ene er fra rutine ultralyden som ble den 6 mai.

Og den andre er fra 3d ultralyden for snart 2 uker siden, som ble den 23 april.

Jeg tror litt mer på 3d u'n men er veldig usikker. Hører så mye rart.

Også likte ikke jordmoren min at jeg hadde reist på en slik 3d ul, så jeg fikk ikke noen ekstra ultralyd for og bekrefte at jeg kanskje kunne være 2 uker lenger. Ganske viktig for oss og finne det ut, siden samboeren min skal ta ut en uke ferie så jeg kan få litt avlastning med vår lille sønn på 1 år.

Håper du kan svare meg på hvem som stemmer, og om jeg eventuelt føder før eller etter?

Takker så mye for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper fremdeles på svar!

Takk :)

Skrevet

Hei;) For å være helt sikker hadde jeg bestilt en ekstra UL;) Det koster rundt 700 kr, men er verdt det! Jeg får opp fødsel i april... i slutte nav april kanskje. Men dette kan være feil, så sjekk en gang til du;)

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Vi har ikke råd til og reise på en eksta privat ultralyd. Vi betalte over 1000 kr på den 3d'n vi var på, og det tar over 3 timer og reise dit. jeg får bare krysse fingrene for at jeg klarer og overtale jordmoren min til og gi meg en ny en på sykehuset.

Håper du får rett i at det er i april!

Kan du se om det blir en stor baby?

Storebror var 3140 g. Og det var helt perfekt for meg.. redd for at han blir like stor som meg og min bror, da vi ble født. Godt over 4 kilo begge to..:o/

Skrevet

Får ikke opp noen stor baby.. rundt 3300 kanskje;)

Håper du får en ny UL;) Si til jordmor at du måååå vite det;)

Skrevet

Tusen tusen takk for svar!

Lykke til vidre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...