Gå til innhold

Ang feriepenger fra nav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sykemeldt fra uke 20 i svangerskapet fram til jeg gikk ut i permisjon! Får jeg feriepenger både fra sykepengene eller kun for de 12 første ukene i permisjon? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI, du får ikke penger. Skaff deg en jobb grådige trygdeknark!

Skrevet

Tror bare du får for 15 uker av sykepengene også. Men du får for både sykepenger og permisjon tror jeg. Ah, utrolig dårlig svar... Jeg var sykemeldt selv, men husker desverre ikke

Skrevet

Jepp, så grådig er jeg faktisk! Har jobbet i 10 år uten en eneste sykedag, så når jeg ikke klarte å gå i svangerskapet var det ingen vei utenom! Dessverre! Du jobbet sikkert i permisjonen din sjøl kan jeg tenke meg? Siden du ikke mottar/har mottatt noen stønader???

Skrevet

Syk meg i rævhølet. Sytkjærring. Og ja, jeg har aldri fått noen støtte. Jeg er ikke slik en snyltetaper jeg serru.

Skrevet

Hihi..nei,ikke sant??? Et kurs i norsk rettskriving hadde allikevel gjort seg for deg, tror jeg..Men du har kanskje ikke råd? Det heter "Nei, jeg har aldri fått noen støtte."

Og nei, det var ikke i rævhullet jeg hadde vondt! Mer du vil lirke av deg før jeg tar kvelden??

Skrevet

Du får for begge delene.

"snille" NAV er faktisk så gavmilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...