Gå til innhold

Hm.. får det ikke helt til å stemme..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 30 mai og går dermed inn i uke 24 i morgen.. Har sett andre her inne som har termin i juni, men som allerede er i uke 26++.. hvordan kan dette ha seg? Vet at det er forskjell fra bim til babyverden, men får det alikevel ikke til å stemme..

Andre som har lagt merke til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går inn i uke 24 til torsdag..og har termin 31 mai.

Skrevet

Ja, det var nå litt merkelig... Jeg har termin 12 juni og er vel begynt i dag på uke 23 her på bim, men er jo bare 22 uker iflg den ekte utregninga. Er jeg ikke? Hehe, klarer ikke følge med. Syns bim skal forandre det der, man blir jo bare forvirra :S

Skrevet

Jeg er 22+2 i dag, og har termin 10.juni

Skrevet

se på helsekortet for gravide. Der står det. Det stemmer det du sier at du går inn i uke 24 i morra, men i den 25. svangerskapsuken... altså 24+0...24+6 = 25. påbegynte uke.

Skrevet

jeg er 27+3 og har termin 4.mai =)

Skrevet

Jeg har termin 22.mai å er 25 uker idag:-)

Skrevet

termin 22 juni, å er 22+4 idag

Skrevet

Må være noen som teller litt feil... Jeg er 24+1. Har termin 28 mai.

Skrevet

Her inne pleier jeg å si den uka Bim sier jeg er i. Trodde alle gjorde det, jeg. Gidder aldri å styre med disse dagene, for jeg har bytttet om noen ganger, så jeg er ikke helt sikker på hvilke dag jeg skifter ;-)

Men jeg er i allefall (i følge Bim) i uke 25 i dag og jeg har termin den 22.mai.Så da er jeg vel egentlig i uke 24, da :-)

Skrevet

ooops, haha uke 26 mener jeg, haha. Nå holdt jeg visst på å øke forvirringen her!

Skrevet

Jeg har termin 20 mai og er 25 + 3 i dag. Altså i min 26. uke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...