jordbær mathilda Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Våkner opp kl. 6 i morges av at voffsen vår piper og piper, sto opp ganske suuur!!! Men stakkars han hadde kastet opp og tisset overalt. Bare å brette opp armene å starte dagen. 3 barn opp, lage frokost sende avgårde to på skolen. Hunden vår bare drikker og drikker vann, veldig bekymret for han, men jeg må på jobb. Fikk telefon fra jentene da de kom hjem fra skolen at hunden vår ikke var særlig bedre. Jeg skulle ha foreldresamtaler i hele kveld, og var nesten på gråten over hva jeg skulle gjøre med hunden. Da sto det en pappa i gangen i barnehagen( kjenner han ganske godt) og overhørte deler av samtalen med datteren min. Snille snille mann sa seg villig til å reise til dyrlegen med voffsen vår!!! (jaaaa, det finnes virkelig engler) Jeg reiste hjem etter jobb og hentet hunden vår, og reiste tilbake for å rekke samtalene.Han hentet hunden og kom tilbake med han etter vetrinærbesøket. Gudskjelov trodde de han bare hadde spist noe han ikke hadde tålt, og fikk noen tabletter....han er allerede bedre. Nå gleder jeg meg til mannen min kommer hjem på fredag, er ikke særlig tess som alenemor merker jeg!!! Phuuuu sliten jeg nå!!! Lite hjertesukk fra meg!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det er så deilig at det enda er sånn at folk bryr seg om hverandre:) Ihvertfall innimellom Så godt at voffsen er bedre da...stakkars.
mpb♥ Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det må jeg si, er ikke mange som er sånn. For en utrolig snill mann, godt at hunden din er bedre også da=)
jordbær mathilda Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Ja det var utrolig snilt gjort, redda hele dagen for meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå