Gå til innhold

Noen som har flydd med Carena trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammenleggbar? Må den sjekes inn som et colli, eller kan vi ha den med oss på flyet? Tar jo litt plass da.. og koster det noe ekstra for å ha denne med oss? Gjelder både SAS og Norwegian...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, jeg klarer ikke å dy meg.... Men siden når ble Carena triller utsyrt med vinger og motor, slik at de kunne brukes som fly...... ?

Jeg har altså bare lest overskriften ganske så bokstavelig......... :-D

Skrevet

*ler av kakaos svar*

Mener du en vanlig Carena trill HI? Vi har flydd med en og den er for stor for hpåndbaggasje. Ble sjekket inn som spesialbaggasje.

Skrevet

hehe, skulle akuratt til å skrive at jeg var ute og fløy med den her en dag, og at det var litt kaldt og åpent, mye turbulens;)

Skrevet

Hehehe, ser nå at overskriften var litt morsom, gikk litt fort i svingene..hehehhe... men ja, en vanlig trille. Takk for svar! =) Skal ut å fly (med vanlig fly vel å merke), og begynner å engste meg for alt det praktiske =)

Skrevet

Alle vogner sendes som spesialbaggasje, og den kan ikke tas med inn i flyet. Når vi hadde vogn med sist så kostet det ingen ting, men om dette har endret seg vet jeg ikke.

Skrevet

Vi fikk ha den med til gate'n (ta med pose når dere sjekker inn), der ble det tatt ned i cargo. Den er for stor til å bli med inn.

Skrevet

Glemte også å si at dersom dere reiser med baby så koster det ikke noe i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...