Clemencia Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er jo helt på tuppa om dagen.. Gråter for ingenting, både av glede og tristhet! Enten er dette PMS (mest trolig), eller så er d noe som ikke stemmer Jeg bruker jo aldri være sånn.. Noen andre som har d sånn?
Isopora Gravid♥ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er også sånn.. har grått flere ganger i dag! helt utta meg.. Mest sannsynelig er det vel bare PMS :/ Men lov å håpe! pleier å være hummørsyk jeg da.. men ikke såå ille. hehe. Jeg har også ustabil syklus. tror jeg skal ha tr en av dagene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå