Gå til innhold

Lurer dere på noe? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg giftet meg i mai 2007, og fikk en helt fantastisk dag.

vi planla dagen i ca 8 mnd, og jeg elsket hvert sekund av det. Dette er det morsomste jeg har gjort! :) Så hvis dere lurer på noe, hva som helst er det bare å spørre. Jeg var ekstremt opptatt av alle detaljer rundt dagen, men det var verdt hver en våkennatt..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler liksoma t det er ikke noe å planlegge enda, og det er bare 6 mnd igjen. Jeg har ordnet kirken, lokalet, fotograf, kake, toastmaster og en som skal ta bilder hele dagen, og en som skal filme greia. Nå er det liksom bare å sette seg ned å tvinne tomler, det er ikke mer å gjøre før i sommer!!!

Skal lage invitasjoner og bordkort selv da, så det skal jeg begynne på nå, men ellers så føler jeg at jeg bare går rundt å venter på å få lov til å planlegge mer liksom :)

Skrevet

Åh! Da har jeg et spørsmål =) Jeg er sykepleier og ble tipset om å bruke hetteglass fra jobben som en del av bordpynt, f.eks at hver gjest fikk ett slikt glass med en blomst i. Er det noen andre måter å bruke disse glassene? Har veldig lyst til å ha de på en eller annen måte siden de sier litt om meg i min jobb =) Kommer naturligvis til å fjerne etiketten og korken.

Glassene ser slik ut: http://www.astrazeneca.no/images/produkter/info/adrenalin1.jpg

Skrevet

om hullet er stort nok kan du jo fylle de med godi.. love harts eller operamints.. jeg vet ikke hvilkene farger du tenkte å ha?! Du kan jo bruke de som bord kort også om du vil. Male eller sette på en ny etikett med navnet til gjesten. og om du ikke vil ha den korken som er på og du vil fylle de med noe kan du jo sette på en firkant av stoff med en tråd/sløyfe rundt?!?

På denne siden finner du mye "krims krams" som sløyfer og godis og annet tilbehør til bryllup

http://www.somethingblue.dk/

lykke til!

Skrevet

Genial ide med de glassene:) Jeg er også sykepleier, men tenkte ikke på det! Men det spørs kanskje hvor mange du skal ha til middag? for det kan jo bli litt av en jobb? :) men KREATIVT!:)

Jeg tror ville satt i en blomst i hver og satt etikett med navn på..:)

Ellers artig tips: klipp ut hjørnene på blanke husholdningsposer. Fyll de små spissposene med hjerteris(får kjøpt på nettet) og legg posene i en kurv ved utgangen.. kjempestas!! :D

Skrevet

Regner med det blir ca 90 til middag.. Ganske mange, så jeg lurer på hvordan det vil se ut med en blomst til hver kuvert? Klarer ikke se det helt for meg! HJELP! Hehe. :) Mulig det hadde blitt knallfint å hatt det og en etikett med navnet på gjesten på. Hm, må ta med meg et glass hjem og studere litt =)

Tenkte også å ha en velkomstdrink i hetteglassene ved hver kuvert. Litt artig at en eller annen ønsker velkommen til bryllup og "skål!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...