Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er på dag 12 med sprøyter og var til 3 kotroll i dag... Jeg begynte med 75 IE. På 1 kontroll fikk jeg vite at jeg bare kunne fortsette med samme dose. Gikk jo ut av kontoret med friskt mot og tenkte at NÅ begynner kroppen å jobbe med meg! På 2 kontroll økte legen dosen til 100 IE. Nå i dag på 3 kontroll så legen at det har vært null framgang siden sist!! Han prøver å øke dosen til 125 IE for å se om det hjelper... Så nå føler jeg igjen at kroppen stritter imot alt den klarer! Hvor lenge kan jeg egentlig gå på disse sprøytene hvis det ikke vil modens ordentlig? Han tør ikke gi meg noe særlig høyere dose, for det ER masse egg der inne, men de vil bare ikke modnes, og får jeg for høy dose kan jeg bli overstimulert og få et egg-skred! *gråte litt mer* Grunnen til at jeg er såppas frustrert er fordi jeg fra før har gått på 5 pergo-kurer hvorav 1 ga eggløsning... Hva feiler denne udugelige kroppen?? Nå er det nummeret før jeg gir opp og heller adopterer... *sukk* *syting slutt* ;-) (IE er måleenheten som brukes på medisinene til prøverør. 75 er laveste dose)
grå :) Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 sender deg en stor klem. deet ordner seg nok på et vis vet du. kanskje det er ment at dere skal hjelpe noen som allerede er født i stedet... lykke til med forsøkene i allefall. håper dere lykkes
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Ja, kanskje det... Forresten, det som kan skje ved overstimulering og egg-skred er vannansamling, store magesmerter og eggstokkene kan sprekke pga for mange modne egg samtidig... :-(
grå :) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 såpass ja... vet om ei som faktisk fikk trillinger etter flere forsøk. da har man flaks *tror jeg. sånn på ett vis*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Var det ptøverør? Fikk satt inn 2 egg da? Jeg får nok ikke satt inn mer enn 1, men skal prøve å grine meg til 2... hehe
pøber´n & je Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Lykke til. Håper de modnes til å bli noen gullegg. Lillesøsteren min ble overstimulert begge gangene, ikke noe pent syn. Får håpe du slipper det.
Odine! Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Stor klem til deg! Ikke noe rart at du er fortvila nå. Jeg håper noen av eggene dine tar til vettet og lar seg modne. Jeg skal ihvertfall krysse fingre og tær for at det skjer. KlemKlemKlem (siden jeg egentlig ikke vet hva jeg skal si)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå