Gå til innhold

Noen tips for å "lure " i 3-åringen paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han nekter å svelge paracet, flytende er "æsj" Og stikkpiller er umulig å få i han siden han sparker i vildensky....? Har prøvd å "lure" paracet i sjokolade uten hell.

Noen som har noen lure triks på lager... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hell den flytende paraceten i et glass saft eller noe??

Skrevet

kjøpe tyggetabletter med banansmak...

Et eller annet på p, heter de... Pamol?? eller noe sånn?

Ellers elsker mine unger den flytende ibuxen med jordbærsmak,,

ingen problem å få det i de da...

Skrevet

kjøpe den med banan eller hva det nå var for noe i stedet? ikke sikker om det vvar paracet, men noe med paracetamol i allefall.

Skrevet

Takk for tips.... Kan prøve det imorgen på han hvis feberen fortsatt er høy....

Tar gjerne mot flere forslag.... :)

Skrevet

Mitt beste tips er å kjøpe brusetabletter og å blande dem med brus. Da kjenner ikke ungen dem! Har en datter på 4 som er helt umulig, ,men dette går bra. Føles jo som et overgrep å tvinge i dem stikkpiller! Det blir jo rene slåsskampen av det....

Skrevet

Brusetabletter blir nesten som brus. Bland i litt saft.

Skrevet

sugetablettene....eller brusetabletter....

Skrevet

Ta det beste han vet i handen og kome frem til en avtale. Mine tar den lettere med biola med smak, det glir lettere ned med surmelk. Har han ingen favoritt? Høres nesten ut som han ikke trenger paracet:) Ellers har vi holdt gutten fast når han måtte ha det.

Skrevet

hadde store problemer med min sønn sist han var syk. (før var det aldri noe problem...) Måtte rett og slett bruke flytende paracet i litt sjokolademelk som var det eneste jeg kunne få i han hele den uka han var syk....

Skrevet

Og flytende pinex er mye bedre smak. Jordbær, smaker skikkelig søtt da, men de fleste liker den.. =) Går for det samme..

Skrevet

Tuuuuusen takk for mange gode tips. :) Dere er veldig gode å ha, når det er noe jeg lurer på. Disse Pamol tablettene har jeg faktisk aldri hørt om en gang....

Atter en gang damer,, Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...