snart nr2, håpe eg.. Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Skulle hatt TR på lørdag, men ikke kommet enda. Har tatt 2 tester, men begge negative....:-( Snakket med de på apoteket, og de anbefalte at jeg ventet til jeg var 2 uker på overtid...Men det er lettere sagt enn gjort... Har litt symptomer, Ømme bryster, "stikking" i nedre del av magen, luft i magen, humørsvingninger......osv.... Hadde det når jeg ventet min første også, men da hadde jeg ikke tenkt så mye på det hele. Nå som vi skulle prøve på nr 2, så har jeg lest alt som kan leses.... og mer... El-tester... Det verste er at det surrer sånn i toppen! Skal liksom ikke tenke så mye på det før jeg vet det sikkert, men karusellen der oppe går for fult.... PS: sender min omtanke til dere som har prøvd lenge.
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 du får ta en blodprøve. Den viser vel svaret tidligere...hvis det virkelig kniper... Skjønner deg godt. Har ikke hatt eggløsning enda, og har nesten lyst å teste allerede...haha... man er jo helt babygalen. Men det er jo et godt tegn. De små forventa nurkan er virkelig ønsket!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei!! Jeg skulle hatt TR på mandag, men det er ikke antydning til at den er på vei en gang... Testet i helga og mandag, men de var negative. Jeg har siden mandag begynt å få symptomer, ømme bryster og luft i magen... Ei jeg kjenner fikk ikke positiv test før i uke 8!!! Tok tester både hjemme og hos legen, og blodprøve hos legen, men bare negativt... Så alt går tydeligvis an... Vi får krysse fingrene. Når skal du teste igjen? Er ikke lett å la være å tenke på dette nei. Når man ønsker seg en liten baby, og alle andre får men ikke en selv, da er det ikke lett å tenke på alt det positive i å være ikke-gravid.... Vi har snart prøvd i 3 år, så begynner å bli lei nå... Hvor lenge har dere prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå