flinke jenta mi!!! Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er d noen som har satt inn hspiral her, lurte bare på om d var vondt? Skal gjøre d til fredag og gruuuuer meg.
kajak&Daniel Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fikk satt det inn i forrige uke. Jeg hadde også gruet meg ganske mye, men det gikk bedre enn fryktet! :-) Det som gjorde litt vondt var når han satte på plass en tang inne der(er ikke helt sikker på grunnen til at den tanga skulle festes). Det kløp litt. Når han satte inn spiralen, gjorde det ikke noe særlig vondt. Så blødde det bittelitt når han tok vekk tanga igjen. Det var med ei dame inn sammen med legen da. Hun stod ved siden av meg og bad meg bl.a slappe av i magen, for da gjorde det visstnok mindre vondt. Det går nok bra :-)
Mor til et enebarn Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg syns det var utrolig vondt, men det var nok fordi jeg satt den inn for tidlig etter fødsel. (Måtte sy veldig mye..)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Kjente ingenting jeg... nett som å være på en helt vanlig gu for meg... Fikk satt den inn 12 uker etter fødsel, legen sa det var beste tiden å sette den inn, for da var man ikke helt kommet sammen.. eller noe slik...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fikk innsatt hs 2 år etter fødsel og syntes det var veldig vondt. Etter hva jeg har skjønt så spiller det en rolle på hvor lang tid det er siden fødsel.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Skal sette inn snart jeg også. Var på apoteket å kjøpte den i går, holdt på å dø da jeg så hvor diger esken var hehe. Har hatt kobberspiral før, var ubehagelig å sette inn og så ble jeg veldig dårlig etterpå da. Fikk feber og ble veldig kroppssyk, men det gikk over til neste dag
Super-Langbein Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Ikke vondt noen av de to gangene. Går bedre dersom muskulaturen er forholdsvis avslappet, men vil jo likevel være individuelt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå