lykkelig familie på 4:) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er 36 uker i dag. Var hos jordmor i går, og fikk bekreftet at hodet hadde festet seg. Tenkte da at disse stikkingene jeg har hatt i underlivet ville avta, men synes de har kommet oftere. Er ganske vonde også. Noen som har erfaringer med dette og kan fortelle om det kommer til å fortsette slik helt til fødselen?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det blir nok ikke noe bedre i ukene frem mot fødsel, heller verre. Ungen kommer til å ligge helt nedi der og vrir på hodet og trykker seg så langt ned den kan. Kommer ganske sikkert til å bli veldig vondt i symfysen fremover.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Takk for kjapt svar. Ikke helt svaret jeg hadde håpet på, men får vel bare holde ut:-) Bare 4 uker igjen nå så...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Du skal få noe positivt av meg. Siden hodet er festet og ungen ligger langt ned er det større sjanser for at du blir fortere moden siden ungen presser på livmoråpningen:o)
lykkelig familie på 4:) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Så bra:-) Kanskje jeg "arver" min mor og føder en uke før termin da. Vil vel vise seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå