Harmoni Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg var ganske sikker da jeg la meg i går. Var så mye som stemte for at jeg var gravid. Drømte t.o.m. om natten at jeg testet og den var positiv, he,he...sikkert fordi jeg tenkte så mye på det. Det ironiske er at jeg denne måneden kjøpte Donna Fruktbarhetstest. De reklamerer bl.a. med at den kan brukes i inntil 1,5 år. Jeg fikk bare brukt den èn måned - noe jeg selvfølgelig er glad for! Kan i hvertfall anbefale den! Nå håper jeg at det går bra denne gangen. Sist gikk det galt i uke 8, men da var det en del annet som ikke føltes riktig i begynnelsen. Nå føles alt helt riktig!
Lillegull og spiren Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 åååå gratulerer sååå masse:) så utrooolig gøy da:) jeg har selv kjøpt meg en donna test denne mnd,men jeg ser ikke forskjell på mønsteret jeg..får ikke de snø krystallene,og i dag kom mensen, hvordan brukte du den?synes det er vannskelig å ikke få for mye spytt og uten noe luft bobbler..he.he
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer deg her også!! Kos deg masse med svangerskapet. Lykke til videre med den lille i magen.
anonymmmm Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer!!!!!kjempe masse! Lurer på om det er noen som har noen tips til meg???
Harmoni Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk! På Pernille.no anbefalte hun å sleike direkte på donnaen. Selv har jeg tatt bittelitt på fingeren og lagt det på, og så ventet 5-10 min. Jeg fikk utslag flere dager rundt da jeg troddd jeg hadde EL. Var nesten helt fullt av svart mønster. Fikk kun utslag om morgenen. Lykke til!
Mixå Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 gratulerer!!! lykke til i svangerskapet med voksende mage:)
Lillegull og spiren Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 da skal jeg prøve det:)takk for tipsett:)
Venter på 3_de spire Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 GRATULERE SÅ MASSE!!!! Lykke til videre og kos deg masse!!
Harmoni Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!!! Setter pris på det!
Skatt i magen :) Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 jeg har nettopp kjøpt meg en slik.. men jeg får ikke opp noe mønster, bare prikker i sidene.. men ingen midt i når jeg ser inni den, ganske irriterende... noen tips??
kei80 Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 GRATULERER!!! gøy at det klaffer gang på gang denne mnd for så mange!!glad på dine vegene:)kose deg med voksende mage og masse lykke til videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå