Gå til innhold

åå har så vondt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ut og fly om et par timer og sitter her med noen sissnyke smerter får sånne strømninger fra hoftene og litt neddover låret og i korsryggen,kan nesten minne om rier (nei er ikke gravid) eller sterke STERKE voksesmerter(

huff hva kan dette være da? jeg orker ikke og sitte 6 timer på fly alene med en 1-åring med dissa smertene:(

åå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når det stråler nedover sånn, kan ikke det da være tegn på prolaps tro??... ikke sikker asså... bare tenker høyt.....

Skrevet

hmm aner ikke,men vet at mamma har hatt prolaps og 13 rygg/nakke oprasjoner pga av det:S er det arvelig?

gud det er jo nesten tortur:(

Skrevet

Har du mensen?eller skal ha den snart? sånn har jeg hatt noen ganger oxo,gjør kjempe vondt,men alltid vært før mensen eller når jeg har hatt den..uff..aner ikke hva det kan være:/

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

uff da =( høres ut som isjas det der...

Ikke godt!

Var det forresten du som var med på unge mødre i dag? nydelig jente du har! =)

Skrevet

nei hadde mensen for 1 uke siden:(

rebel m/jente: nei jeg var ikke med i dag:o) jeg er med fra episiode 9 eller 10 j og utover jeg:D

huff håper det ikke er isjas da har jeg mest sannsynlig arva mamma sine problemer:(

har noen smertestillende her men vet ikke hvilken,di er lyserosa med en stripe på den ene sia og en "M" på den andre sia,kan jeg ta 2 sånn tro?

Skrevet

håper det bedrer seg, så du klarer å fly. Lykke til!

Skrevet

Isjiasnerven er min tanke. Hadde det av og på¨da jeg var gravid sist. Veldig vondt!! :(

De pillene du har høres ut som Paralgin Forte og du bør ta 1 - EN av dem sammen med 2 paracet og en skive, eller noe annet spiselig. Drikk mye vann.

Du kan ikke kjøre bil etter å ha tatt PF.

God bedring!

Skrevet

huff ja håper det gir seg:)

ja paralgin forte var det,nå kom jeg på hva di het spiste nettop så da tar jeg 1 sånn,men har ikke paracet:(

heldigvis blir jeg kjørt til gardemoen:)

takk for svar:o)

blir en grusom flytur om det ikke gir seg:(

Skrevet

Ta gjerne med deg noen flere om du kan og kjøp Paracet på Narvesen på Gardemoen.

Skal du være alene med datteren din på turen? Håper hun sover så du får litt ro. Det dumme med isjiasnerven, om det er den, er at det å sitte er voooondt:(

Skrevet

ja ok det skal jeg gjøre:)

ja reiser alene og hun er ganske vrang for tiden men skal snart vekke henne så hun blir trøtt til flyturen:)

men er dette engangstilfelle eller kommer sånt tilbake?

Skrevet

jeg ville tatt en paracet med en ibux. skal visst gi bedre effekt.

Skrevet

Jeg hadde det til og fra under graviditeten, men heldigvis ikke etter, så mitt tilfelle var jo ikke helt det samme.

Krysser hvertfall fingrene for deg og at det bare er forbigående.

Hvis ikke må du oppsøke lege når du kommer frem, har du reiseforsikringen i orden?

Skrevet

skjønner:( ja får håpe det..ja har tilogmed fastlege dit jeg skal (bodde der før) så får snakke med han om det ikke gir seg..ellers så har jeg alle papirene i orden:)

hvorfor må dette skje akuratt i dag:( arg

Skrevet

ok har di ibux på narvesen også?

kan jo kjøpe så har jeg i værstefall:)

takk,ja får håpe det kan liksom ikke avlyse reisa heller:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...