Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk eit tips om noko sist eg fekk barn, men no kjem eg ikkje på kva det var. No kjem nr 3 og desse etterrienen blir visst verre for kvart barn. Er det nokon der som har eit godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ikke noen gode råd å komme med.....men for de som hadde mye etterrier med nr 1 og venter nr 2, så tenkte jeg at jeg skulle nevne at det faktisk kan slå ut omvendt! Jeg hadde skikkelig vonde etterrier med nr 1. Gikk på pinex forte i en ukes tid. Mens med nr 2 hadde jeg ikke smertestillende i mer enn 2-3 dager!

En varmepute lindrer smertene noe, men noe mer vet jeg ikke....

Skrevet

På besøk fra 1trim. Eg grue alerede t etteriene.vente min 4,og med nr 3,var de som ekte rier.har helt angst for det der.trur eg skal ha med meg en haug m smertestilende,hehe.

Skrevet

Må innrømme at dette gleder jeg meg ikke akkurat til. Erfaringen min tilsier at de blir verre for hvert barn, men det behøver jo ikke gjelde alle.

Trikset må være å få livmoren til å trekke seg raskest mulig sammen, så det ikke blir så langvarig. Jeg skal ha med en slags korsett som jordmor har anbefalt, jeg kommer til å bruke enhver anledning til å ligge på magen, og jeg kommer til å amme mest mulig. Dette er det som har hjulpet meg tidligere, da blir tiden livmoren trekker seg sammen redusert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...