*snartklar* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Fy søren for en episode...kan ikke slutte slik!!!! Nå må vi vel vente helt til høsten før det kommer nye?!
mine små alver... Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Eller gå på pirat bay...... tviler på at jeg klarer å vente.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 mmm.. men må jo ha nå å gled seg tell da.. åååå.. lur sånn på om det ikke bi nå meir mellom ho "ave" og han legen.. åååå så spent asså.. huff.. at ho christina ikke kun gift seg.. triste saker.....
Sikkertforgammel Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Helv***!!!!!! Glemte av hele episoden!!! Når er det reprise????????????????
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 hihi.....krise det ja! tror det er lørdag kl 22...på zebra Jeg for min del gleder meg villt og hemningsløst til frustrerte neste tirsdag!!!venta leeeeenge nå.....
smuppemor Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 åå ja, d va en bra episode!!!! Men blir lenge å vente ja.....Sitter å tenker litt... på slutten når christina skreik og sa at ho var fri, og "sammenbruddet" etterpå...var d lettelses-sammenbrud eller ekte sammenbrudd? Tenker kanskje hvis Preston hadde rett...at han prøvde å gjør ho til noen hun ikke var...at ho følte seg fri nå kanskje?? Selfølgelig lei seg også, men....nei, bare lurer...men må vel bare vente, eller laste ned...
Mammapostei! Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 1. episode sesong 4 er da på nedlasting;)
moden mamma Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 HVOR? ...spør jeg - så ufattelig trasig slutt... MÅ vite hvordan det går...
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 ja! det tenkte jeg også på...vil helst tro hun endelig ble "menneske" å fikk ett sammenbrudd fordi hun hadde mistet sin kjære...men klart, det er neimen ikke sikkert når det gjelder ho der:)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 til di som gleder seg veldig til neste tirsdag... MEST sannsynlig er episoden som skal gå da kun oppsummering fra sist gang.. greitt nok det men.. blir alltid så skuffet når jeg ser for meg en ny episode så kommer alt drittet eg husker fra sist om igejn og en heeeel uke til neste gnag.. heeh
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 ja.... det stemmer det! da blir jeg suuuur vet jeg.....
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke ny episode av frustrerte fruer neste tirsdag, bare oppsummering.. første episoden av den nye sesongen begynner om 2 uker:/
Mamman til 2 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Episode guide for those who cannot wait http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/episode?pn=epguide
*snartklar* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2008 Godt å se at det ikke bare er jeg som er totalt avhengig av grey`s. Har sååå lyst å laste ned alle episodene, men da blir det så kjipt til høsten igjen når jeg ikke har noe å se frem til hver uke!!! "Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" hehe Jeg er også nysjerrig på christinas utbrudd- om det skyldtes lettelsen for å være fri, eller panikk for å ha blitt forlatt av sin elskede!!! Og så er jeg så utrolig spent på hva som skjer med meredith og McDreamy!!!! Hallo, hun kan ikke la den mannen gå...!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og til slutt, Dr Omalley....hva skjer nå da? Skal han også slutte?????
mammalade4 Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 omallaey slutter ikke, men preston har jo fått sparken. Ser ikke han mer... +++++ mye mer :-)
Thea-81 Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Kan noen fortelle kort om hva som skjer videre???
panduru87 Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Kan lastes ned på nedlastningsprogrammer også. Bearshere f.eks. Bare skriv inn greys anatomy s 4 e 1, så kommer det opp Jeg er helt frelst, og har fått med meg alle de 11 episodene av sesong 4 som har kommet ut.. GLED DERE )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå