Gå til innhold

VONDT I MAGEN!!!

Divamamma fødte 16.08.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for det første vært på ultralyd idag.. Er 13 + 5. Alt står bra til , og virket perfekt:)

MEN! Jeg har vondt i magen, har hatt det nå siden igår. Og jeg glemte selvsagt å snakke med legen om det. SELVSAGT. For leger stresser alltid så mye, slik at man blir stresset selv.

Uansett, så tror jeg at dette har med forstoppelse å gjøre?? Noen som har opplevd det samme? Har ikke vært noe særlig på do, og har smerter i venstre side på magen.

Huff, det er ikke noe gøy. Blir litt redd, selvom det sikkert bare er forstoppelse.. men men!

Noen som har noen tips, har opplevd noe av det samme, eller som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart, jeg gikk inn hær for å skrive et innlegg om vondt i magen - men tror du ikke det øverste innlegget handlet om nettopp mitt problem. Jeg har skikkelig mageknip (er 15+1), føler meg litt oppblåst. Har egentlig gått veldig lite på do helt siden uke 8-9 tror jeg... (i motsetning til før jeg ble gravid, da jeg gikk nesten daglig). Kanskje kan det ha noe med dette å gjøre? De få gangene jeg går på do sliter jeg veldig, det er så hardt (beklager hvis det blir too much information) at det er skikkelig vondt å få det ut. Fatter ikke hvorfor - jeg er flink til å spise fiberrik kost, og jeg drikker masse vann. Anyway... Er det skummelt meg mageknip? Kan det tyde på at noe er galt? Blir fort bekymret over smerter som er "uvanlige" for meg...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Drikk masse vann, beveg deg og spis svisker.

Har slitt med det samme selv, men etter at jeg begynte å spise mere frukt har jeg faktisk blitt bedre. Kiwi hjelper veldig feks :-)

Skrevet

Klarte faktisk å gå ganske bra på do igår, drakk en stor kopp varmt vann, med litt mindre enn en teskje salt i. Og det funket som bare det!! Prøv..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jøss det skal jeg legge meg på minnet!!!

Ble du bedre da?

Skrevet

Drikkeyoughurt er genialt for å få gange på magen igjen :) Hilsen ei som har slitt med samme problem, helt til dette ble investert i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...