Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 25 i dag og negativ eggløsningstest på morgen i dag:(

Ringte til Volvat og spurte om de hadde time for å ta ultralyd scanning, og det hadde de:)

Gynekologen sa at det var da merkelig at EL ikke var kommet enda, men at det kunne selvfølgelig ha med stress og gjøre. Hun fant imidlertid et egg på 14 mm og et egg på 16mm JIPPI:) og hun sa da at det var en eggløsning på vei:) jeg spurte om jeg kunne få en EL sprøyte som jeg fikk:) hun mente at jeg kanskje burde sette den i morgen kveld og så insemineres på fredag morgen:) Ringte stork og de mente at jeg burde sette den i kveld og insemineres torsdag morgen..vet ikke helt hva som er mest riktig? hva har dere gjort? men ble imidlertid enige sammen (jeg og stork) at jeg skulle sette den kvart på fire i natt og insemineres da 36 timer etter det...dvs kl 15.45 på torsdag.:) høres det bra ut syns dere?? med tanke på størrelse på egg som da i dag var 16mm.??

Er kjempeglad...kan liksom ikke tro det:)

men selvfølgelig raser det masse tanker gjennom hodet...stemmer dette...kan det virkelig skje så sent som dag 25.

og selvfølgelig i kveld etter gyn besøk så har jeg hatt utflod....eggløsnignslignende utflod. kan det være EL som allerede er her? eller er det sånn man kan få etter en undersøkelse nedentil?

skal jeg ta en test igjen i kveld? eller skal jeg la det ligge og bare sette sprøyten som avtalt i natt?

mye rare tanker man og grublerier man driver med i en sånn prosess...hehe

men er i hvertfall super glad:)

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at det endelig skjer noe! Du kan bare slappe helt av og følge planen:) I følge min gynekolog får man som regel positiv test når egget er 18 mm, så da ville du sannsynligvis fått positiv test i morgen. Lykke til med Danmarkstur!

Skrevet

Ja.... Endelig...

Det fortjente du virkelig.

Høres ut som en veldig god plan!!

du trenger vel ikke ta en test i kveld igjen da..

Lykke lykke til til torsdagen.

Krysser bein og armer for deg. :)

Klemmer fra

Skrevet

Så bra...!! Endelig skjer det noe, etter all ventingen og testingen :-) Synes ikke du skal teste mer nå, bare følg planen du har laget med Stork nå, du, så løsner egget når det skal :-) Spent på å høre hvordan dette går!

Skrevet

Lykke til! Håper egget sitter befruktet og spikret der det skal om noen dager :o)

Skrevet

16mm er lite, men hvis egget vokser som det skal, er det ca 18-19mm ved EL og det er bra.

Lykke til.

Skrevet

takk:) ja håper det har klaffet...var jo 16 mm på tirsdag morgen og jeg satt sprøyten natt til onsdag og var til inseminasjon torsdag ettermiddag så da skal det jo ha vokst litt på den tiden vel??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...