Gå til innhold

Tusen takk for den....... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har vel aldri vært en bra pappa. Han har vært der altså, men virkelig på feil måte. Mamma og pappa skilte seg for et år siden(burde skjedd for 15 år siden), og siden den gang ser jeg han kanskje max 1 gang i mnd. Har mer eller mindre en "falsk" tone når det gjelder han, så alt av besøk er slitsomt. Han har behandlet oss dårlig, men nå som han har fått et "nytt" liv, later han som at fortiden ikke har funnet sted.

I morgen skulle han altså komme på besøk, og det var greit. Søsteren min skulle også komme, men nå ringte hun og sa hun ikke kom likevel.

Og hva sier pappa? Han blir sur og sier; ja, vi får se om vi kommer da, for det var vel mest for xxx (søsteren min) vi skulle komme!

Takk for den pappa, takk for at jeg som datteren din- og barnebarna dine betyr så lite for deg.........

Faen at jeg lar han herse med meg enda....... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Uhørt er et altfor fint ord i denne sammenheng. Blir forbanna! skal han på død og liv slå to fluer i en smekk da? Greit at det er en stor omveltning for ham med nytt liv og alt (midtlivskrise eller?), men herregud! La det nå ikke gå ut over dere! Voksen mann...

Skrevet

Ååå, den var sur! Klem til deg!

Skrevet

hvorfor lar du ham gjøre sånn? er han en kilde for negativitet så kutt ham ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...