Gå til innhold

Finner INGEN fine pysjer til babyen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært runden i dag og lett etter pysjer, men finner ingen fine til jente. Vil gjerne ha vanlig bommull, med glidelås foran. sist jeg hadde småttiser hadde babyshop noen fra fixoni. De var supre, men finner dem ikke lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nettopp disse hos Babyspesialisten/Bjørgs i Narvik - på salg til 50 eller 75 kr/stk

Skrevet

Litt langt for meg å reise til Narvik dessverre, men da er de sikkert fortsatt i produksjon, med mindre de hadde et restlager de skulle bli kvitt...

Skrevet

Tror ikke det var rester -kjøpte til sønnen min i sommer, og det var ikke de samme som var på salg nå, så det er nok ny kolleksjon:-)

Skrevet

jeg kjøpte nettopp på en butikk skjønne rosa pysjer med åpning foran... men husker ikje hva butikken heter nå.... ååå står helt stille.... ska gi beskjed så for jeg kommer på det.... tror di har den butikken rundt i landet...

Skrevet

er mange fine pysjer på hennes og mauritz da.. :) funnet masse fint der jeg :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på hennes og mauritz og Exit,jeg synes ikke noe om glidelås, da dette gnager i halsgropen.liker best knepping...

Skrevet

Babyklærne på Polarn o Pyret er jo nydelige. Mange fine bomullspysjer der. De er litt dyrere enn mange andre butikker. Men kvaliteten er super. Vask etter vask holder de både på farge og fasong:-)

Skrevet

Jeg styrer også unna glidelås, som andre nevner her.

Liker godt H&M sine pysjer. Tåler høye grader + er fortsatt myke etterpå.

Skrevet

Du kan jo foresten vurdere Janus o.l.

De har hele dresser med glidelås på. Da får babyen ligge i ull

i tillegg. Sikkert veldig ok :o)

Skrevet

nå kom jeg plutselig på hva butikken heter, jeg fikk hjerneteppe i går... hehe.... Liten&Tøff.... der har di mange fine pysjer med glidelås ++

Skrevet

De har (hadde ihvertfall) salg på Polarn og Pyret der de blant annet hadde noen tøffe pysjer til 40%. Men jeg synes også HM har helt greie.

Skrevet

Zara og Benetton har enkle og kjempe fine pysjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...