frøydis m/ 4 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har vært på trening i dag. Har et abb. på treningssenteret her og så har jeg nettopp begynt igjen etter fødselen og tenkte jeg måtte se om step var noe for meg. MEN der skulle jeg liksom prøve å holde takten sammen med alle de andre damene som var mye tynnere enn meg og som dessuten hadde kult treningstøy. Og ikke bare holde takten, men samtidig som man skulle flytte beina i avanserte trinn opp og ned på stepkrakken skulle armene også bevege seg på en bestemt måte. Jeg ble rett og slett ganske svett bare av å prøve å skjønne hva jeg skulle gjøre.... Kanskje det går lettere hvis jeg tør å gå en gang til?? Men deilig å trene er det. Jeg prøvde spinning på fredag, og det var ikke så vanskelig. Klarer jo å sykle med beina, trengte jo ikke holde samme takten som nabosykkelen da!! Lurer på om jeg noen gang får god kondis igjen??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hehe, ser det levende for meg:-) Så klart du får god kondis igjen:-) Har du ikke en trapp hjemme du kan tjuvtrene litt i? Starte med beina og la armene komme etterhvert, det er koordinasjonen du kanskje bør trene på:-) Synes du er flink!!!
tebekaa Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Uff da, step på selveste feitetirsdag! Ikke rart det ble vanskelig. Jeg har benyttet dagen, som seg hør og bør på feitetirsdag, til å tømme kjøleskapet for kakerester fra helgens barnedåp:-) Kvæfjordkake, suksesskake og marsipankake. Tror kanskje det blir litt is etterpå. Jeg er nok litt småkvalm, men det får jeg tåle, for i morgen er det: ASKEONSDAG!!! Og askeonsdag er starten på fasten. Starten på slutten på godteri, is, store fete middagsporsjoner og sofatjeneste. Ut på tur, aldri sur, med knekkebrød og vann i stellebagen;-) Fortsatt god feitetirsdag, det er ennå litt tid igjen til å bli kvitt alt det usunne i skapene!
Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Kjenner meg igjen der Gikk på step for mange år siden og fant ut at etter noen ganger begynner man å få teken på det, men akkurat når man har lært hele, endrer de på programmet! Man må ha variasjon, må vite.... Sukk! Lykke til
frøydis m/ 4 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Kanskje jeg må prøve noen ganger til da. Det kjentes jo ut som det gjorde godt, men var litt frustrerende å ikke få med seg armer og bein. Følte meg nesten som hun på reklamen med så mange armer, bare at mine ikke gjorde det jeg ville :-))
Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Konsentrer deg om bare føttene til du får det til, så kan du ta med armene etterhvert
Karomamma Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 He he, det hørtes slitsomt ut!! Men du er jammenmeg tøff, bare å tjuvtrene litt hjemme (sier hun som ikke har vært på et helsestudio siden 80-tallet da vi danset jazzballett med leggings, body, pannebånd og høyt hår...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå