Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 mini har trøske i munnen, og jeg har såre brystvorter...hva kan hjelpe?
LizzyG Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 på trøske så kan det hjelpe hvis du smører inn munnen hans med farris (den blå).
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 mot trøske hjelper farris....ta litt på en q tips eller lignende og smør på....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hos meg gikk det ikke over, så jeg måtte til legen og fikk resept på noe soppdrepende.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 kult hehe...hv kan jeg gjøre med vortene da?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 la de lufttørke etter amming...smør purilan på de (fåes på apoteket).... brystskjold....hmm
LizzyG Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Mycostain er noe du både kan smøre på puppene og i munnen på lillegutt hvis dere har trøske/ sopp. Men får å få bort trøsken i munnen på lille her, så hjalp bare farris.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 da kjøper jeg farris og purelan i morgen..takk
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 sitronfarris! Rør ut kullsyra og smør munnen (tunge, kinn, gommer) til babyen, og smør evt dypp brystvortene i sitronfarrisen. Gjør dette etter hver amming. Dersom ikke dette hjelper bør du nok få Mykostatin krem til deg og mikstur til babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå