Gå til innhold

Hva med mat når man ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ting vi ikke kan spise nå mens vi er gravide, men hva med når babyen har kommet og vi ammer. Noe vi må passe på å ikke spise da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å prøve seg frem. Ikke noe du IKKE kan spise i utgangspunktet, men dersom det er allergi i familien bør man være varsom med å introdusere typisk mat som man kan bli allergisk mot (egg, nøtter, reker, kiwi, jordbær...) Enkelte barn kan også få magesmerter av ting du selv kan få luft i agen av, som kål, løk, druer, jordbær...

Skrevet

Vær forsiktig med kål og løk sier jeg bare.....Får du gasser av maten får bebin det. Garantert. Spiste får-i-kål med nr 1 og det var stooooor forskjell på magen hans da. Stakkar...

Skrevet

Den blemma har jeg og gjort. Babyen hylte vel i nærmere et døgn etterpå. Blir ikke fårikål på meg så lenge jeg ammer....

Skrevet

Ja fader! Og jeg spiste det to dager på rad før jeg skjønte greia.... Ikke sesong nå da, heldigvis....

Skrevet

Også et tips å unngå kaffe og sukker på kvelden om du vil sove mest mulig i løpet av natta....

Skrevet

Takk for svar alle sammen =) Var redd jeg spurte veldig dumt så signerte med anonym. Sånn er det å være førstegangs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...