Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett kor hardt eg prøve om dagen så klare eg ikkje å motstå søtsaker! Trøkte nett i meg ei heil kokesjokoladeplate, etter at eg har spist alt mulig anna av frukt og grønt for å ikkje gjera da... men som sagt klare ikkje å la vær... Andre så har da sånn, eller e da eg så e ufattelig sva`k?:) hehe

Får jo dårlig samvittighet etterpå, litle gutten i magen kan no ikkje ha godt av alt sukkeret... nåken råd mot søtsug??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si....du er ikke alene...

Skrevet

Du er nok ikke den eneste svake nei..joiner klubben jeg...man skal visstnok miste noe av suget ved å pusse tenner..

Skrevet

Du er ikke alene... Spiser alt jeg kommer over om dagen, inkludert søtsaker. Er i uke 25.

Skrevet

Godt å hørra at eg ikkje e aleina:) E sjølv i veke 23.. Får bare håpe det går over, og prøva å pussa tenno med jevne mellomrom:):) takk for svar

Skrevet

Frem til for ca 1 uke siden klarte jeg ikke tanken på søtt en gang, men nå spiser jeg stratos hver dag. Klarer ikke å motstå det liksom.

ikke er det så mye frukt som frister om dagen heller, synes det er så mye dårlig frukt i butikken....

Nei må nok skjerpe meg hvis jeg ikke vil gå opp 1 kilo om dagen tror jeg ;-)

Skrevet

Du er absolutt IKKE alene! Jeg har aldri tidligere vært plaget av søtbehov, men nå klarer jeg ikke stoppe å tenke på hva enn bare det inneholder sukker. Bakverk, godis, sjokkis.. naaaam! Vanvittig slitsomt å styre unna, men gjør tapre forsøk på å ha kontrollen om dagen og klart meg passelig hittil i frykt for at vekta skal stige til himmelhøye verdier!

Leste om en her inne som spiste suragurk eller pickles før hun tillot seg godteri og raskt ble kurrert for trangen da godisen ikke smakte helt det samme lenger... Verdt et forsøk dersom man liker suragurker?

Skrevet

finns jo sukker frie sjoklade då,sånne som diabetikerne kjøper,mango er en kjæmpe go frukt o trøkke i seg eller søte druer.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...