April76 er på overtid! Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Var på kontroll hos legen i går og fikk vite at hun nå har festet seg I dag har jeg to ganger fått blodslim på papiret når jeg tørket meg...kanskje nærmer det seg noe? Har 11 dager til termin og krysser fingre for at det ikke er lenge igjen. April76 er fødeklar!
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Tja, kan nesten se sånn ut=o) Får krysse fingrene og håpe på det beste=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå