Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har plutselig fått masse kviser i ansiktet, på brystet og ryggen. Trodde det var noe som skjedde med hormonforandringene i starten jeg. Eller er det vanlig at det skjer så sent? (Eller er det et resultat av trøstespising mot halsbrann?)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har hatt en del kviser og nupper i ansiktet siden 3. mnd. Har en venninne som er hudpleier og hun fortalte meg at kviser man får på haka og rundt munnen er pga hormoner. Det har blitt bedre i ansiktet nå, er i uke 36, men nå har jeg fått et par kviser på brystet, vet ikke hva de kommer av....
♥gullegull08♥ Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Er hudpleier selv og sliter med akkurat samme problem... fikk kviser ved ørene og litt ned langs halsen, på brystet og haken fra dag en.. Skjønte fort at dette var hormonelt, da jeg alltid har vært sjokoman og nesten aldri hatt en kvise..(kun ett par ved haka når jeg har hatt mensen) Har prøvd det meste av hudpleieprodukter, siden jeg har tilgang til dette. Men nesten til ingen nytte når det er hormonelt. Har hjulpet litt å bruke en veldig mild peeling,men ser nok ut til at jeg bare må være tålmodig å vente til etter graviditeten å få bra hud igjen... Er i uke 32+2, og venter ei jente(noen mener jo at kvisene kommer av at det er ei jente da men men..) (og AHA syrer skal man unngå under garviditet)(MDFormulation)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå