Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Nå er jeg så inn i helvete drittlei at sambo skal legge seg sammen med sønnen vår hver eneste gang han skal legge sønnen vår. Får det ikke innprenta i den tykke skallen at han gjør det bare verre enn godt. Hva med de dagene han ikke er her og sønnen vår krever med snørr og tårer at jeg skal legge meg sammen med han. Vi har andre barn i huset også. Nå skal han få seg kaldt vann over hodet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Din sønn klarer godt å venne seg til at du legger på en måte og han på en annen måte. Slik er det her. Barnehagen har en måte å legge han på når han skal sove i vogna, vi har en annen. Far legger seg sammen med han hjemme om kvelden, jeg gjør det ikke når jeg legger han. Fungerer det. Men om dere absolutt må gjøre alt prikk likt må du nesten bare slå det inn i hodet på han!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Synes ikke du skal ta i fra far den gleden og kosen jeg - det er jo en tid som aldri kommer tilbake... Det er også det mest naturlige for barnet... Ikke ta sorgene på forskudd du...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 æsj, stakkars mannen din som har en så harry kbinne som deg. for et språk. fysj, håper han får skikkelig kvnne på si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå