*vil*ha*baby* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei alle sammen:) 19. janunar var jeg 10+4. Den dagen aborterte jeg. Den veldig ønskede spiren hadde vært død i mange uker. Vi trodde alt var bra. Nå er vi klar for å prøve igjen. Graviditetstesten blir svakere og svakere positiv. Tenk at jeg faktisk gleder meg til den blir negativ!! Jeg krysser fingrene for at jeg blir raskt gravid igjen og at den nye spiren vil klamre seg fast og vokse som den skal:)))))
tingeling87 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hei. jeg måtte avbryte 31.januar. da var jeg 15+4. jeg gleder meg også til jeg får en neg test. kan nesten ikke vente til kroppen, hjertet og tankene mine er klare for et nytt svangerskap! jeg håper at det skal gå denne gangen!! du må ha masse lykke til:) klem
*vil*ha*baby* Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Så trist:( Masse lykke til!!!! Skal at en ny test i morgen. Tror egentlig det er mest realistisk at den blir negativ om noen dager, men jeg klarer ikke å vente!!!
Cillepille Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Masse lykke til dere!! Nå har jeg starta nedtelling til mensen her, litt over en uke siden MA i ca uke 7-8 jeg, de slutta å vokse i uke 5.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Lykke til alle sammen. Jeg orker ikke vente på mensen jeg.(Ikke sambo heller), så vi hiver oss igang med en gang. Hadde MA 24.jan. Var 10 uker, men fosteret bare 8.Håper vi møtes på 1. trim.. snart.
har4barn Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg hadde utskrapning den 10.jan. MA oppdaget på tidlig ul i uke 7+5. Har ikke tatt grav.tester etterpå, og nå tør jeg ikke i tilfelle den er fortsatt pos. kommer da til å tenke "er den pos. etter aborten, eller pos pga ny spire", så jeg avventer den første mensen som jeg regner med kommer snart. forrige gang jeg hadde Ma, så kom mensen etter 30 dager, så det nærmer seg, håper jeg.....
Cillepille Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Nedtelling her og hehe, har gått til innkjøp av en haug med billigtester så skal jeg teste om noen uker og håpe at det er negativt, tror jeg har en del hormoner i kroppen enda så jeg tør ikke teste enda;-) Ringte sykehuset i går fordi jeg har hatt litt vondt i ene sida siden søndag, hun mente at det kunne være eggløsning jeg selv tror ikke det så tidlig, men har ikke vondt lengre så jeg får bare krysse fingra trur jeg. Virker som alt er i orden men er så redd for at det skal bli no "dritt" etterpå så bedre å ringe en gang for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå