Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er litt i tvil om jeg skal sende junior i barnehagen imorgen. Han er veldig forkjølet, men har ikke feber og er blid og i godt humør. Hosten hans derimot er ganske stygg. Det surkler og piper, nesten litt astmatisk når han hoster. Jeg tenkte jo egentlig å sende han i barnehagen så sant han er febrfri og har god almmenntilstand imorgen. Men så var det denne hosten da.. Vil gjerne høre hva andre tenker. Er litt redd jeg ubevisst stresser med å miste mere skole, så terskelen for å holde han hjemme er høy?
heisand? Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 dra til legen imorgen tidlig og hør med han??
fiona71*2pp Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Huff, har det på akkurat samme viset med snuppa nå... Var hos lege idag, for å sjekke. BARE forkjølt, så i mårra drar hun. Hun er mest snørrete, men hoster litt på nettene.. Men hun har vært forkjølt siden i desember engang, pluss at hun har vært hjemme to dager pga øyebetennelse, to dager pga ørebetennelse, og forkjølelse, og to dager pga magen.. Så jeg regner med at før påske så har vi brukt opp fraværsdagene våre på jobb Men legen mente hun kunne både dra i barnehage, og på babysvømming. Snørr er snørr sa hun, og jo flere ting som kommer jo mer immun blir hun . Akkurat ja! Bare de er godt kledd, og ingen feber så skulle visst ikke det være noe problem.. Ikke vet jeg, men vi prøver iallefall.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jaja.. Nå våknet han og gråt av hostingen. Spørs nok om det blir barnehage imorgen. Det er sent og natten for han, men han er veldig pjusk..
Gjest Morn du Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde holdt han hjemme. Er ganske slitsomt for en liten hostende kropp å være i barnehagen sånne dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå