Gå til innhold

Kjedelig utvalg til gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten guttebaby i magen, og har begynt på innkjøpene..men det er jo så dårlig utvalg til gutter! Har dere sett noe jeg ikke har?? Noen forslag på hvor jeg finner fine klær til gutter? Ikke skjorter med vester på - det er jo til en baby! Og ikke brunt...så utrolig kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig! Men prøv Barnas Beste

Skrevet

Veit ikkje om det er andre utvalg fra butikk ti butikk, men Lindex syns eg har masse fint til både gutter og jenter. Men det er som du seier mye brunt. Tydeligvis fargen i år:) Men har sjølv funne mye fint til min litle gutt i magen :) både i brunt og i andre farger:)

Skrevet

Helt uenig, synes det er mye fint til gutt.

Skrevet

Du som finner mye fint - Hvor går du? Syns det er miniatyrklær av klær til voksne menn jeg...

Skrevet

Hehe, er møkje miniatyrklær som du seie.. Finner egentlig litt over alt. Mange av kjede-butikkene følger som regel "motene", men ein finner alltid litt forskjellig inni mellom:) Opna ein barnebutikk her så me bur rett før jul, og der har dei møkje fint. Litt mær gammeldagse klær visst du skjønner:) Litt dyrere, men kvaliteten vise seg å væra møkje bedre.. masse søte bodyer, sparkebukser osv..

Skrevet

Helt enig i dårlig utvalg... litt kjedelig, men tenker jeg skal ha øynene åpne hver gang jeg er å shopper, og plukke en ting her og en der som jeg liker, så blir d vel en liten garderobe til slutt...Vil vente med en del til babyen er født og, for d er jo forskjellig hva de kler sånn i fht øyefarge, hårfarge...

Skrevet

Motsatt syntes jeg.. lite pent til jenter. Alt er så overdolla.. kanskje de fleste vi ha det sånn i dag. Men personlig vil jeg ha litt nøytalt men søtt til jenta mi. Ikke sånn dukkesøtt lissom

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har du sjekket Ellos. Jeg synes de har koselige startpakker der i alle fall :-)

Skrevet

Ja, da har jeg sjekket Ellos sine sider - og der var det jo litt av hvert :) Sitter og bestiller nå...

Skrevet

var innom en stor lindex butikk for litt siden, jeg syntes de hadde masse kult til gutter. Ikke bare lyseblått og brunt som det er mange steder.

Skrevet

Jeg er faktisk overrasket over utvalget. Jeg har trolig TO gutter i magen og shopper hele tiden. Synes både Polarn O. Pyret,, Lindex, Benetton og H&M har mye fint, jeg... Men husk: Det er ulikt utvalg i de forskjellige kjedebutikkene, så gå gjerne innom flere like butikker.

Skrevet

Jeg synes også det er masse fine klær å finne til gutter nå, kan spes anbefale barneavdelingen på den nyåpnede Zara på Karl Johan... for de som bor i traktene da selvfølgelig.

Synes også HM har hatt mye fint som kan passe begge kjønn.

Skrevet

Name it som man kan kjøpe på exitkids.no har kjempefine klær til gutter i friske farger, anbefales!

Skrevet

Jeg går som regel på KappAhl og Lindex nå når jeg skal handle til veslejenta i magen, og der synes jeg de har masse fint til både gutter og jenter! Synes ikke det var vanskelig å finne fint babytøy til gutten min da han ble født for 2 år siden heller, men da hadde de litt mere fint på H&M enn hva de har der nå...

Noen som har sett noe særlig til de søte små sparkebuksene forresten??? Har ikke sett en eneste sparkebukse m/føtter i butikkene jeg... Tenker på dere med vinterbarn, husker hvor frustrert jeg ble over at sokkene alltid falt av sønnen min, så jeg kjøpte mange sparkebukser med fot på til han.

Skrevet

jeg har en ett åring nå,jeg syntes også det var vanskelig å finne fine klær,jeg liker ikke skjorter og dongeri o.l stoffbukser på babyer..

dessverre er det mye fint i de dyrere butikkene..jeg kjøtpte litt av de dyre og mest av de billige,basisklær til hjemmebruk.så hadde jeg litt finere klær når vi skulle ut på noe.

myplych, memini og babymexx har søte klær til smågutter.

du kan se noe på www.barnetrend.no

lykke til i klesjunglelen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...