Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Alle her inne på bim skryter uhemmet av Malin på unge mødre. Likte hun i begynnelsen, men fy for ei forskjellsbehandling hun gjør på dattera og stedattera!! Er så tydelig.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det er jo litt forskjell på ens egen datter og en stedatter da dumma...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hva slags forskjell er det du mener at hun gjør da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 NEI. Man har ikke lov til å gjere forskjell på barn.. Det er små barn som ikke har bedt om å komme i en slik situasjon... Detter provoserte meg.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Har det sånn annenevher helg, jeg. Sambo gjør alt for sine gutter, og min gutt har nærmest hvert en plage for han. Han har fått kniven på strupen, skjerpings eller døra!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Det er jo bare å se på serien. Se hvordan hun snakker til jenten sin i forhold til stedattera. Gir først til sin jente, snakker mest til henne, hjelper henne med påkledning osv. Synes lille Mia kommer i bakgrunnen hele tiden. TRIST
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Synes slikt er utrolig trist Unger er så sensitive på sånt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå